نرم افزار محافظت از نرم افزارهای تولیدی شما در مقابل کپی غیر مجاز
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

The Enigma Protector 3.1

 

 

یکی از مشکلاتی که برنامه نویسان و تولید کنندگان نرم افزار معمولا با آن مواجه هستند، کپی برداری غیر مجاز است. به همین دلیل تقریبا تمام تولید کنندگان نرم افزار سعی میکنند تا برنامه های خود را به روش های مختلف قفل گذاری کرده و از کپی آنها جلوگیری کنند. (البته به غیر از برنامه هایی که با لایسنس رایگان ارائه میشوند)



مشاهده ی فایل های فلش با Power Flash Player 2011 1.3 Beta
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Power Flash Player نرم افزاری قدرتمند و رایگان برای مشاهده ی آسان فیلم های فلش و تصاویر با فرمت های JPG و BMP می باشد.رابط کاربری نرم افزار فوق بسیار راحت و به صورت بصری است و با یک کلیک فایل خود را به برنامه هدایت کنید تا برای شما پخش کند . همچنین شما می توانید از ویژگی های این نرم افزار نظیر توقف ، زوم ، تکرار و ایجاد لیست پخش ، عقب و یا جلو بردن فلش … استفاده کنید . به علاوه می توانید کیفیت تصویر فلش را  تعیین کنید  (کم، متوسط​​، بالا) و یا ویژگی های دیگر نظیر حذف ؛ کپی ، انتقال و یا تغییر نام ، تنظیم سطح شفافیت و … را در دست بگیرید.

در ورژن ۲۰۱۱ ۱.۳ Beta Preview 1 این نرم افزار که امروز در نرم افزرا جوانی برای دانلود قرار گرفته است ویژگی های جدیدی مثل تنظیم شفافیت ، میان برهای صفحه کلید ، صفحه ی نمایش فول اسکرین و افزوده شدن فرمت های تصویری جدید اشاره کرد .

 

مشاهده ی فایل های فلش با Power Flash Player 2011 1.3 Beta Preview 1

 

 

 



قانونی سازی ویندوز خود
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

نرم افزار Windows Loaderجهت قانونی کردن ویندوز سون .قطعا اگر شما هم از ویندوز ۷ یا نسخه های ویندوز سرور ۲۰۰۸ استفاده می کنید با مشکل فعال سازی آن ها رو به رو خواهید بود و باید از آن ها به صورت ۳۰ روزه استفاده کنید. Windows Loader نرم افزاری است که از تمامی نسخه های ویندوز۷ و ویندوز سرور ۲۰۰۸ پشتیبانی می کند و قادر است تا آنها را به نسخه ی کاملا قانونی تبدیل کند. با اینکار دیگر نیازی نیست که نگران مشکل فعال سازی ویندوز خود باشید.