آموزش Flash CS4 - دوره مقدماتی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

همانطور که می دانید، ویژگی های بسیار حرفه ای و کاربردهای فراوان نرم افزار Flash، این برنامه را به یک بنگاه imageاشتغال زایی حرفه ای تبدیل کرده است.

در واقع، با فراگیری نحوه استفاده از این برنامه، کاربران به راحتی می توانند وب سایت های بسیار جذاب و زیبایی را خلق کرده و از این بابت، درآمدهای مناسبی را کسب کنند. در واقع، نیاز روز افزون به صفحات پویای تحت وب موجب شده است تا طراحان زیادی برای ایجاد این صفحات، به استفاده از این نرم افزار قدرتمند روی بیاورند.

البته Flash در صنعت بازی سازی نیز جایگاه مطلوبی را دارا بوده و با توجه به زبان قدرتمند اکشن اسکریپت، به کاربران این امکان را می دهد تا بازی های فوق العاده ای را خلق کنند. همچنین ساخت برنامه برای موبایل از دیگر صنایع نوپایی است که بی تردید درآینده ای نزدیک، اشتغال زایی فراوانی را به همراه خواهد داشت.

در این میان در صنعت تبلیغات و ساخت تیزر نیز، این برنامه جایگاه بسیار ممتازی را دارا بوده و با فراهم کردن امکان ساخت انیمیشن های کم حجم و ساپورت انواع فایل های صوتی و ویدئویی، محیط کاری بسیاری از کاربران را به این نرم افزار محدود کرده است. البته ویژگی های منحصر به فرد متحرک سازی در این برنامه، مشوق آن دسته از کاربرانی است که قصد دارند تا در صنعت پویا نمایی و انیمیشن های دوبعدی خودی نشان بدهند.

البته قابلیت های بی نظیر و فوق العاده نرم افزار که در نسخه CS4 به نقطه اوج خود رسیده، به همینجا محدود نشده و در سرتاسر دنیا کاربران فراوانی هستند که با استفاده از این برنامه درآمدهای کلانی را کسب می کنند. بنابراین، اگر شما هم تمایل دارید تا به جرگه طراحان حرفه ای Flash بپیوندید، کافیست تا در سه دوره مقدماتی، متوسط و پیشرفته با ما همراه شوید تا شما را با نحوه استفاده از این برنامه قدرتمند آشنا کنیم.

این آموزش یکی از بهترنی آموزشهای نرم افزار فلش می باشد که در سطح مقدماتی و متوسط و پیشرفته از شرکت پرند ارائه شده که هم اکنون آموزش مقدماتی آن به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم

 



فیلم آموزشي مولتي مديا بيلدر به صورت فارسی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

نرم افزار multi media builder قوي ترين نرم افزار توليد محتواي آموزشي چند رسانه و سي دي هاي اتوران و ساخت نرم افزار هاي مختلف كاربردي با دو محيط گرافيكي و محيط برنامه نويسي مي باشد.که قسمت سيزدهم و چهاردهم را براي شما قرار می دهم امیدوارم که خوشتان بیاید در این صورت راجب آن نظر بدهید . نظر دادن شما مارا در گذاشتن ادامه این آموزش یاری خواهد کرد

 

                    



فیلم آموزشي مولتي مديا بيلدر به صورت فارسی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

نرم افزار multi media builder قوي ترين نرم افزار توليد محتواي آموزشي چند رسانه و سي دي هاي اتوران و ساخت نرم افزار هاي مختلف كاربردي با دو محيط گرافيكي و محيط برنامه نويسي مي باشد.که  قسمت يازدهم و دوازدهم را برای شما قرار می دهم امیدوارم که خوشتان بیاید در این صورت راجب آن نظر بدهید . نظر دادن شما مارا در گذاشتن ادامه این آموزش یاری خواهد کرد

 

                    



تصفیه آب آشامیدنی با پوست موز
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

تصفیه آب آشامیدنی با پوست موز
 
                                             تصفیه آب آشامیدنی با پوست موز
تنها استفاده‌ای که اغلب ما از پوست موز سراغ داریم به فیلم‌های کمدی و زمین‌خوردن بازیگران مربوط می‌شود؛ اما محققان نشان داده‌اند، پوست این میوه درون آب به تصفیه‌کننده‌ای تبدیل می‌شود که از تمامی تصفیه‌کننده‌های شیمیایی شناخته‌ شده، به مراتب مؤثرتر و کم‌خطرتر است.


فیلم آموزشي نرم افزار مولتي مديا بيلدر به صورت فارسی .
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

نرم افزار multi media builder قوي ترين نرم افزار توليد محتواي آموزشي چند رسانه و سي دي هاي اتوران و ساخت نرم افزار هاي مختلف كاربردي با دو محيط گرافيكي و محيط برنامه نويسي مي باشد.که قسمت نهم و دهم را برای شما قرار می دهم امیدوارم که خوشتان بیاید در این صورت راجب آن نظر بدهید . نظر دادن شما مارا در گذاشتن ادامه این آموزش یاری خواهد کرد شد. برای توضحات و دریافت این برنامه بر روی ادامه مطلب کلید کنید .